
Ο Ζελικο Ομπραντοβιτς ευχαριστησε τους φαν της Φενερμπαχτσε, στο τελος της διαδρομης και μιλησε για τον Εμιρ Πρελντζιτς. Αγγελου: "Θα συνεχισουμε τη μαχη".
διαβάστε περισσότερα για : "Ο παικτης μου εκανε ενα λαθος"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου