Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Ο παικτης μου εκανε ενα λαθος

Ο παικτης μου εκανε ενα λαθος
Ο Ζελικο Ομπραντοβιτς ευχαριστησε τους φαν της Φενερμπαχτσε, στο τελος της διαδρομης και μιλησε για τον Εμιρ Πρελντζιτς. Αγγελου: "Θα συνεχισουμε τη μαχη".
διαβάστε περισσότερα για : "Ο παικτης μου εκανε ενα λαθος"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου