Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Τραορε: Θα ηθελα να δουλεψω ξανα με τον Κολε

Τραορε: Θα ηθελα να δουλεψω ξανα με τον Κολε
Ο Αλι Τραορε ο οποιος αγωνιζεται στο Λιβανο, ελπιζει να δει καποια στιγμη να ξαναδουλεψει με τον Βινσεντ Κολε στη Γαλλια
διαβάστε περισσότερα για : Τραορε: "Θα ηθελα να δουλεψω ξανα με τον Κολε"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου