Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Αλβερτης: Πληρωσαμε το κακο γ' δεκαλεπτο και τα λαθη στο δ' δεκ.

Αλβερτης: Πληρωσαμε το κακο γ' δεκαλεπτο και τα λαθη στο δ' δεκ.
Στα λαθη του Παναθηναικου στο τελος, αλλα και στο κακο τριτο δεκαλεπτο στεθηκε ο κοουτς Φραγκισκος Αλβερτης.
διαβάστε περισσότερα για : Αλβερτης: "Πληρωσαμε το κακο γ' δεκαλεπτο και τα λαθη στο δ' δεκ."



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου