
Η ΚΑΕ Ολυμπιακος ευχαριστησε τα περιπου 250 ατομα που βρεθηκαν στο Αμπντι Ιπεκτσι και στηριξαν μεχρι τελος την προσπαθεια των "ερυθρολευκων"
διαβάστε περισσότερα για : Το ευχαριστω του Ολυμπιακου στον κοσμο του
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου