
Ο Γιαννης Μπουρουσης αναφερθηκε στο Game 3 της προημιτελικης σειρας και παραδεχτηκε πως ειναι πολυ δυσκολο να παιζεις στο ΣΕΦ σαν αντιπαλος του Ολυμπιακου.
διαβάστε περισσότερα για : Μπουρουσης: ''Δυσκολα στο ΣΕΦ''
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου