
Ο Χουαν Καρλος Ναβαρο εμεινε στο παρκε του "Παλαου Μπλαουγκρανα" για 4.57'' του δευτερου ματς με τη Γαλατασαραι και επειτα αποχωρησε, γιατι υπηρχε λογος.
διαβάστε περισσότερα για : Εκτος ο Ναβαρο, με ιγνυακο τενοντα
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου