Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Διαμαντιδης: Κινητρο μας η 3η θεση

Διαμαντιδης: Κινητρο μας η 3η θεση
Ο Δημητρης Διαμαντιδης ξεκαθαριζει οτι ποτε δεν ειναι μια τυπικη διαδικασια ενα ντερμπι με αντιπαλο τον Ολυμπιακο, την βελτιωση που αναζητα ο Παναθηναικος ενω αναφερθηκε και στη δουλεια που γινεται στην GBA
διαβάστε περισσότερα για : Διαμαντιδης: "Κινητρο μας η 3η θεση"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου