
Ο Δημητρης Διαμαντιδης ξεκαθαριζει οτι ποτε δεν ειναι μια τυπικη διαδικασια ενα ντερμπι με αντιπαλο τον Ολυμπιακο, την βελτιωση που αναζητα ο Παναθηναικος ενω αναφερθηκε και στη δουλεια που γινεται στην GBA
διαβάστε περισσότερα για : Διαμαντιδης: "Κινητρο μας η 3η θεση"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου