Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Ευστοχησε απο το κεντρο, πηρε 1.200 ευρω

Ευστοχησε απο το κεντρο, πηρε 1.200 ευρω
Ένας φιλος του ΠΑΟΚ κερδισε 1.200 ευρω στο ημιχρονο του αγωνα με τον Παναθηναικο, ευστοχωντας σε τριποντο απο το κεντρο. Δειτε το βιντεο.
διαβάστε περισσότερα για : Ευστοχησε απο το κεντρο, πηρε 1.200 ευρω



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου