
Ένας φιλος του ΠΑΟΚ κερδισε 1.200 ευρω στο ημιχρονο του αγωνα με τον Παναθηναικο, ευστοχωντας σε τριποντο απο το κεντρο. Δειτε το βιντεο.
διαβάστε περισσότερα για : Ευστοχησε απο το κεντρο, πηρε 1.200 ευρω
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου