Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Ντανστον: Ήμασταν αρνητικοι στην αμυνα

Ντανστον: Ήμασταν αρνητικοι στην αμυνα
Ο Μπραιντ Ντανστον ηταν απογοητευμενος απο την εξελιξη του αγωνα και την εντος εδρας ηττα για τον Ολυμπιακο. Διαβαστε τι ειπε...
διαβάστε περισσότερα για : Ντανστον: "Ήμασταν αρνητικοι στην αμυνα"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου