
Στις 13.45 αναχωρησε η πτηση του Παναθηναικου για την Κωνσταντινουπολη, οπου την Παρασκευη (14/3) θα συναντησει την Αναντολου Εφες, στο πρωτο παιχνιδι του Φραγκισκου Αλβερτη, ως κοουτς. Στην Αθηνα Γκιστ και Καρι.
διαβάστε περισσότερα για : "Πεταξε" για τη νεα εποχη ο Παναθηναικος
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου