Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Απεργια απο τη Δευτερα στη Μπιλμπαο!

Απεργια απο τη Δευτερα στη Μπιλμπαο!
Οι παικτες της Μπιλμπαο κατεβαινουν απο την Δευτερα (24/3) σε επ' αοριστον απεργια, λογω της ασυνεπειας στις πληρωμες τους απο τη διοικηση. Θα παιξουν την Κυριακη κοντρα στη Ρεαλ
διαβάστε περισσότερα για : Απεργια απο τη Δευτερα στη Μπιλμπαο!



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου