Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Παει για την πρωτη...

Παει για την πρωτη...
Ο Ολυμπιακος εχει κερδισει τη Μπαρτσελονα στο ΣΕΦ, εχει νικησει σε ημιτελικο και τελικο Euroleague, ομως δεν εχει πανηγυρισει ποτε "διπλο" στη Βαρκελωνη! Διαβαστε αναλυτικα...
διαβάστε περισσότερα για : Παει για την πρωτη...



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου