Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Μπαρτζωκας: Ομαδικο παιχνιδι σε αμυνα-επιθεση

Μπαρτζωκας: Ομαδικο παιχνιδι σε αμυνα-επιθεση
Ο Μπαρτζωκας θελει απο τον Ολυμπιακο να κανει ομαδικο παιχνιδι σε αμυνα και επιθεση, τονιζοντας πως οι Πειραιωτες ειναι ποσοτικα λιγοτεροι. Παπαπετρου: "Ο καθε παικτης να βγαλει ενεργεια και να δωσει το 100%".
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Ομαδικο παιχνιδι σε αμυνα-επιθεση"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου