
Ο Μπαρτζωκας θελει απο τον Ολυμπιακο να κανει ομαδικο παιχνιδι σε αμυνα και επιθεση, τονιζοντας πως οι Πειραιωτες ειναι ποσοτικα λιγοτεροι. Παπαπετρου: "Ο καθε παικτης να βγαλει ενεργεια και να δωσει το 100%".
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Ομαδικο παιχνιδι σε αμυνα-επιθεση"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου