Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Αλβερτης: Με σεβασμο στον αντιπαλο

Αλβερτης: Με σεβασμο στον αντιπαλο
Μετα τη μεγαλη νικη επι της Φενερ, ο Παναθηναικος καλειται να συγκεντρωθει στον κυριακατικο αγωνα (23/3, 15:00) κοντρα στον Ίκαρο Χαλκιδας. Τι λενε Αλβερτης και Παππας.
διαβάστε περισσότερα για : Αλβερτης: "Με σεβασμο στον αντιπαλο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου