
Απο το 2009, ο Τονι Παρκερ ανηκει στους μετοχους της Βιλερμπαν. Την Παρασκευη (21/3) πηρε το πλειοψηφικο πακετο και τωρα θελει να παει την ASVEL στη Euroleague. Πως;
διαβάστε περισσότερα για : Γιατι ο Παρκερ αγορασε τη Βιλερμπαν
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου