
Ο Σερτζιο Σκαριολο τονισε πως ο Ολυμπιακος ειναι καλυτερη ομαδα, ενω οι παικτες του εχασαν την συγκεντρωση τους μετα το δυνατο ξεκινημα τους.
διαβάστε περισσότερα για : Σκαριολο: "Καλυτερη ομαδα ο Ολυμπιακος"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου