
Οι παικτες της Μπιλμπαο κατεβαινουν απο την Δευτερα (24/3) σε επ' αοριστον απεργια, λογω της ασυνεπειας στις πληρωμες τους απο τη διοικηση. Θα παιξουν την Κυριακη κοντρα στη Ρεαλ
διαβάστε περισσότερα για : Απεργια απο τη Δευτερα στη Μπιλμπαο!
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου