
Ο Νικος Βετουλας συνεχαρη τους παικτες του για το παθος που εδειξαν κατα τη διαρκεια του αγωνα με τον Πανελευσινιακο, παιρνοντας ενα σημαντικο "διπλο"
διαβάστε περισσότερα για : Βετουλας: "Συγχαρητηρια για νικη και παθος"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου