Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Με διπλο ξεκινησε η 21η αγωνιστικη

Με διπλο ξεκινησε η 21η αγωνιστικη
Το Περιστερι εφτασε τις 10 νικες, με το 54-72 που πανηγυρισε στη Νεα Φιλαδελφεια, επι του Ιωνικου που παραμενει στην επικινδυνη ζωνη. Με αυτο το ματς, ξεκινησε η 21 αγωνιστικη της Β' Εθνικης.
διαβάστε περισσότερα για : Με "διπλο" ξεκινησε η 21η αγωνιστικη



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου