
Το παιχνιδι με τον Ηλυσιακο (Δευτερα 17/3, 19.15, ΔΤ) θα ειναι το πρωτο του Φραγκισκου Αλβερτη, ως χεντ κοουτς του Παναθηναικου, στην Ελλαδα και τη Basket League ΟΠΑΠ.
διαβάστε περισσότερα για : Ντεμπουτο Αλβερτη και στην Α1
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου