Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Koυπερ: Περηφανος για τους συμπαικτες μου...

Koυπερ: Περηφανος για τους συμπαικτες μου...
Ο Ντι Τζει Κουπερ σχολιασε τον αγωνα με τον Ολυμπιακο τονιζοντας πως ο ΠΑΟΚ επρεπε να κερδισει.
διαβάστε περισσότερα για : Koυπερ: "Περηφανος για τους συμπαικτες μου..."



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου