
Ξεκινησε χωρις προβληματα η προετοιμασια του ΠΑΟΚ για τον αγωνα με τον Ολυμπιακο. Διοικητικο συμβουλιο αναμενεται να γινει την Τριτη (11/2)
διαβάστε περισσότερα για : Δ.Σ. στον ΠΑΟΚ και γεματο το "οπλοστασιο"...
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου