
Μολις πατησαν το ποδι τους στα πατρια εδαφη οι κυπελλουχοι Ισπανιας, εβαλαν τα καλα τους και πηγαν στο Δημαρχειο για να τιμηθουν απο την πολη και την κοινοτητα της Μαδριτης. Η Δημαρχος ανανεωσε το ραντεβου τους "για τους εορτασμους της Euroleague και του πρωταθληματος".
διαβάστε περισσότερα για : Η Μαδριτη τιμησε τη Ρεαλ
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου