Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Σερμαντινι: Ίσως, αν με θελουν να παιζω περισσοτερο

Σερμαντινι: Ίσως, αν με θελουν να παιζω περισσοτερο
Σε δηλωσεις του στην Ισπανια ο Σερμαντινι δηλωσε πως θα σκεφτοταν το ενδεχομενο να επιστρεψει στον Ολυμπιακο στο ενδεχομενο που θα επαιζε περισσοτερο, σε σχεση με τον χρονο που ειχε περσι. Ικανοποιημενος στην Σαραγοσα.
διαβάστε περισσότερα για : Σερμαντινι: "Ίσως, αν με θελουν να παιζω περισσοτερο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου