Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Παπαθεοδωρου: Πηραμε ρυθμο απ' την αμυνα μας

Παπαθεοδωρου: Πηραμε ρυθμο απ' την αμυνα μας
Μετρια χαρακτηρισε την εμφανιση της Κηφισιας κοντρα στον Ηλυσιακο, ο Ηλιας Παπαθεοδωρου. Διαβαστε τι ειπε για την προσπαθεια του Ηλυσιακου και τον στοχο της ομαδας του
διαβάστε περισσότερα για : Παπαθεοδωρου: "Πηραμε ρυθμο απ' την αμυνα μας"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου