
Ειπαν "αντιο" σε αυτους που εφυγαν, "ευχαριστω" σε αυτους που προσφεραν και "μπραβο" σε αυτους που πετυχαν. Ήταν μια βραδια για τους προπονητες απο τους... προπονητες. Διαβαστε τι δηλωσαν Μπαρτζωκας, Πεδουλακης και γιατι συγκινηθηκαν ολοι με τον Βασιλη Γκουμα.
διαβάστε περισσότερα για : Η μεγαλη της Ελλαδος σχολη (η προπονητικη)
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου