Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Έκοψε την πιτα ο Γ.Σ. Βριλησσια

Έκοψε την πιτα ο Γ.Σ. Βριλησσια
Ο Γ.Σ Βριλησσια εκοψε την καθιερωμενη Βασιλοπιτα στο καταμεστο κλειστο γυμναστηριο του Δημου Βριλησσιων την Κυριακη (5/1)
διαβάστε περισσότερα για : Έκοψε την πιτα ο Γ.Σ. Βριλησσια



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου