Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Συγγνωμη...

Συγγνωμη...
Η ΚΑΕ Ηλυσιακος μεσω ανακοινωσης ζηταει συγγνωμη για το γεγονος οτι το ματς με το Ρεθυμνο θα διεξαχθει κεκλεισμενων των θυρων.
διαβάστε περισσότερα για : "Συγγνωμη..."



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου