
Την 30η του Δεκεμβρη ηταν ανεργος. Την 1η του Γεναρη ηταν στη Βιτορια και παρουσιαζοταν ως παικτης της Λαμποραλ Κουτσα. Ο Τζουζεπε Ποετα μιλα για αυτα που ζει και... την ευκολη αποστολη της Παρασκευης (10/1) με τον Παναθηναικο.
διαβάστε περισσότερα για : Απο τον καναπε, στον Διαμαντιδη
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου