Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Απο τον καναπε, στον Διαμαντιδη

Απο τον καναπε, στον Διαμαντιδη
Την 30η του Δεκεμβρη ηταν ανεργος. Την 1η του Γεναρη ηταν στη Βιτορια και παρουσιαζοταν ως παικτης της Λαμποραλ Κουτσα. Ο Τζουζεπε Ποετα μιλα για αυτα που ζει και... την ευκολη αποστολη της Παρασκευης (10/1) με τον Παναθηναικο.
διαβάστε περισσότερα για : Απο τον καναπε, στον Διαμαντιδη



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου