
Ο Τζειμς Γκιστ δηλωσε οτι το ντερμπι με τον Ολυμπιακο θα κριθει στο ποιος το θελει περισσοτερο. Διαβαστε τις δηλωσεις του παικτη του Παναθηναικου.
διαβάστε περισσότερα για : Γκιστ: "Το ντερμπι θα κριθει στην θεληση"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου