Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Γκιστ: Το ντερμπι θα κριθει στην θεληση

Γκιστ: Το ντερμπι θα κριθει στην θεληση
Ο Τζειμς Γκιστ δηλωσε οτι το ντερμπι με τον Ολυμπιακο θα κριθει στο ποιος το θελει περισσοτερο. Διαβαστε τις δηλωσεις του παικτη του Παναθηναικου.
διαβάστε περισσότερα για : Γκιστ: "Το ντερμπι θα κριθει στην θεληση"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου