Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Ό,τι χρειαστει για να παρουμε τη νικη

Ό,τι χρειαστει για να παρουμε τη νικη
Ο κοουτς της Αρμανι, Λουκα Μπανκι μιλησε για το ματς με τον Ολυμπιακο, τονιζοντας πως οι παικτες του θα κανουν ο,τι χρειαστει για το θετικο αποτελεσμα
διαβάστε περισσότερα για : "Ό,τι χρειαστει για να παρουμε τη νικη"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου