
Ο κοουτς της Αρμανι, Λουκα Μπανκι μιλησε για το ματς με τον Ολυμπιακο, τονιζοντας πως οι παικτες του θα κανουν ο,τι χρειαστει για το θετικο αποτελεσμα
διαβάστε περισσότερα για : "Ό,τι χρειαστει για να παρουμε τη νικη"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου