Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Όχι στη βια, ναι στο fair-play

Όχι στη βια, ναι στο fair-play
Ο ΣΕΠΚ με ανακοινωση του καταδικαζει τα φαινομενα της βιας που αμαυρωνουν την εικονα του ελληνικου μπασκετ και συγχαιρει την ομαδα του Σπορτιγκ για το fair-play που επεδειξε.
διαβάστε περισσότερα για : "Όχι στη βια, ναι στο fair-play"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου