
Ο Ζελικο Ομπραντοβιτς μιλα για τη συμφωνια που υπογραφει παντα με τους παικτες του -και η οποια δεν παραβιαζεται, για κανενα λογο-, εξηγει γιατι οι "φτωχοι" ανθρωποι δεν μπορουν να γινουν μεγαλοι παικτες, ποτε τα λογια ειναι φτωχεια και ποια ειναι η βαση της ζωης.
διαβάστε περισσότερα για : Καλος ο Ομπραντοβιτς, καλυτερος ο Ζελικο
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου