
Ο Γιωργος Μπαρτζωκας δεν εκρυψε την δυσαρεσκεια του που για μια ακομα φορα ο Ολυμπιακος θα αγωνιστει χωρις κοσμο στο πλευρο του (12/12, 9μ.μ.-Σιενα). Διαβαστε τι ειπε για τον Σιμονς, τους τραυματισμους και την βελτιωση της ομαδας
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Ανυποφορα τα ματς χωρις κοσμο"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου