Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Παιξαμε σαν ομαδα στο δευτερο ημιχρονο

Παιξαμε σαν ομαδα στο δευτερο ημιχρονο
Ο Γιωργος Μπαρτζωκας σταθηκε στα δυο προσωπα του Ολυμπιακου στο ματς με τη Σιενα. Διαβαστε τι δηλωσε και ο κοουτς Κρεσπι.
διαβάστε περισσότερα για : "Παιξαμε σαν ομαδα στο δευτερο ημιχρονο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου