
Ο Μανος Μιχαλος γραφει για τον καλυτερο Έλληνα παικτη, πριν την εποχη του Διαμαντιδη και τωρα του Σπανουλη, ο οποιος θα ειναι παντα στην κορυφη, ακομη και ας μην το δεχονται η το καταλαβαινουν ολοι.
διαβάστε περισσότερα για : Ένας θρυλος, που τον ελεγαν Παπαλουκα
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου