
Στο τριπτυχο χαμενες μπαλες, κακο πασινγκ γκειμ και την διαιτησια του κ. Τανατζη σταθηκε ο Γιωργος Μπαρτζωκας μετα το τελος του αγωνα
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Ο Τανατζης πηρε και τα σφυριγματα του Σχινα"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου