
Η Νικη Μπακουλη γραφει για το ποσο βαριοταν ο Παναθηναικος, τοσο που αναγκαστηκε να μπει ο (τραυματιας) Διαμαντιδης, για να τους αφυπνισει και να κανουν δουλεια. Αυτη ηταν η τελευταια φορα για το 2013 που μπορουσαν... και να μην τρελαθουν.
διαβάστε περισσότερα για : Άλλη μια μερα στη δουλεια
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου