
Ο Παντελης Διαμαντοπουλος γραφει για το 21-0 του Ολυμπιακου, το νεο του θυμα (βλ. Σιενα) και τονιζει οτι οι "ερυθρολευκοι" εχουν διαλυσει καθε λογικη, καθε νομο του αθλητισμου, καθε μπασκετικη ισορροπια!
διαβάστε περισσότερα για : Πιστευεις πως τον κερδισες; Έχασες...
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου