
Η Κηφισια πανηγυρισε την πρωτη εντος εδρας νικη και τη δευτερη στο συνολο των 7 αγωνιστικων της Basket League ΟΠΑΠ, επι του Ικαρου Χαλκιδας, με τον Ηλια Παπαθεοδωρου να τονιζει "ηταν μονοδρομος η επιτυχια". Καλαφατακης: "Ειχαμε λιγοτερα να κερδισουμε".
διαβάστε περισσότερα για : Η Κηφισια ειχε την αναγκη της νικης
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου