
Ο Λουκα Μπανκι επλεξε το εγκωμιο της Ρεαλ Μαδριτης, τονιζοντας πως αυτη τη στιγμη η ισπανικη ομαδα ειναι η καλυτερη στην Ευρωπη, με βαση το μπασκετ που παιζει
διαβάστε περισσότερα για : Μπανκι: "Η Ρεαλ ειναι προτυπο!"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου