
Ο Νειθαν Τζαγουαι δεν εχει παρει ακομα εξιτηριο, αλλα ειχε την ευκαιρια σημερα να αφησει το δωματιο του, για να απολαυσει εναν καφε στον περιβαλλοντα χωρο του νοσοκομειου που τον φιλοξενει την τελευταια εβδομαδα.
διαβάστε περισσότερα για : Πηγε για καφε ο Τζαγουαι
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου