
Το Ψυχικο εφυγε απο το Παγκρατι, με το "διπλο", χαρη στις δυο βολες του Νικου Πεττα (75-76), ενω η ΑΕΚ προσφερε στους 1000 φιλους της, που ηταν στο κλειστο της Ζωφριας, το 86-65 επι της ΚΑΠ. Ο Κοροιβος ειχε το πιο ευκολο απογευμα -εκ των πρωτοπορων της Α2- , οπως αποδεικνυει το 73-50 επι του Λαυριου.
διαβάστε περισσότερα για : Αηττητοι συνεχιζουν ΑΕΚ και Ψυχικο
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου