
Ο Νεναντ Μαρκοβιτς ανελαβε την ευθυνη για την ηττα στις λεπτομερειες απο τον Κολοσσο και ξεκαθαρισε πως ο ΚΑΟΔ στα τρια τελευταια παιχνιδια δεν ειχε συγκεντρωση
διαβάστε περισσότερα για : Μαρκοβιτς: "Αναλαμβανω την ευθυνη"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου