
Οδηγησε τον Ερυθρο Αστερα στη νικη επι της Παρτιζαν, στο ντερμπι της Αδριατικης Λιγκας και δικαιως ο κοσμος φωναζε ρυθμικα "Μπομπι, Μπομπι". Διαβαστε τι ειπε ο Μαριανοβιτς για το συναισθημα αυτο, αλλα και για το παιχνιδι με τη Λοκομοτιβ Κουμπαν
διαβάστε περισσότερα για : Μαριανοβιτς: "Φοβερο συναισθημα να ακους το ονομα σου"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου