Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Περπερογλου: Ευλογια να παιζεις στον Ολυμπιακο

Περπερογλου: Ευλογια να παιζεις στον Ολυμπιακο
Για το Διηπειρωτικο Κυπελλο που διεκδικει ο Ολυμπιακος στη Βραζιλια, εγραψε ο Στρατος Περπερογλου στο προσωπικο του blog. Διαβαστε γιατι δηλωνει ευλογημενος που παιζει στον Ολυμπιακο και τη χημεια που αναζητουν οι "ερυθρολευκοι" μεσω των αγωνων αυτων
διαβάστε περισσότερα για : Περπερογλου: "Ευλογια να παιζεις στον Ολυμπιακο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου