
Τις δυσκολιες του αγωνα με την Πινειρος ανελυσε ο Γιωργος Μπαρτζωκας, μιλωντας για τα 20 λαθη που πηρε η ομαδα του, το "δεσιμο" που γινεται μερα με την ημερα, ενω δεν παρελειψε να ευχαριστησει τον κοσμο που βρεθηκε στην Βραζιλια και τραγουδουσε για τον Ολυμπιακο.
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Ένα μεγαλο ευχαριστω στον κοσμο"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου