
Ο Βαγγελης Μαντζαρης τονιζει πως φετος ο Ολυμπιακος θα εχει την πιο γεματη και πιο αθλητικη ομαδα των τελευταιων τριων ετων, μιλα για το σημα κατατεθεν στο παιχνιδι των Πειραιωτων, την ενισχυμενη "ερυθρολευκη" ρακετα και την περσινη χρονια που εμοιαζε αποτυχημενη.
διαβάστε περισσότερα για : Μαντζαρης: "Ο πιο πληρης Ολυμπιακος που εχω δει..."
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου