
Ο Κωστας Χαλβατζακης, προεδρος του ΕΣΑΚΕ, ζητησε να εξαλειφθει η βια, εξεφρασε τον προβληματισμο του για τον νομο περι κεκλεισμενων θυρων, ενω μιλησε και για τον ελεγχο ντοπινγκ με αιμα που εγινε περυσι στους τελικους της Basket League.
διαβάστε περισσότερα για : Χαλβατζακης: "Να εξαλειψουμε τη βια"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου