Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Χαλβατζακης: Να εξαλειψουμε τη βια

Χαλβατζακης: Να εξαλειψουμε τη βια
Ο Κωστας Χαλβατζακης, προεδρος του ΕΣΑΚΕ, ζητησε να εξαλειφθει η βια, εξεφρασε τον προβληματισμο του για τον νομο περι κεκλεισμενων θυρων, ενω μιλησε και για τον ελεγχο ντοπινγκ με αιμα που εγινε περυσι στους τελικους της Basket League.
διαβάστε περισσότερα για : Χαλβατζακης: "Να εξαλειψουμε τη βια"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου