
Ανακοινωθηκαν οι διαιτητες της 1ης αγωνιστικης, με τους Χριστοδουλου, Γκοντα και Παναγιωτου να ειναι εκεινοι που θα διευθυνουν το μεγαλο ντερμπι της Δευτερας (14/10, 7.15μ.μ.) αναμεσα σε Ολυμπιακο και Παναθηναικο. Γιατι ζητησε ο Ολυμπιακος την εξαιρεση του Αναστοπουλου.
διαβάστε περισσότερα για : Οι Χριστοδουλου, Γκοντας, Παναγιωτου στο ντερμπι
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου